Acts 18 - Online Bible
Acts 18 (KJV)
were
to-overwhelmNot-to-be-confused-with-911,-bapto.-The-clearest-example-that-showsthe-meaning-of-baptizo-is-a-text-from-the-Greek-poet-and-physicianNicander,-who-lived-about-200-B.C.-It-is-a-recipe-for-making-picklesand-is-helpful-because-it-uses-both-words.-Nicander-says-that-inorder-to-make-a-pickle,-the-vegetable-should-first-be-'dipped'(bapto)-into-boiling-water-and-then-'baptised'-(baptizo)-in-thevinegar-solution.-Both-verbs-concern-the-immersing-of-vegetables-in-asolution.-But-the-first-is-temporary.-The-second,-the-act-ofbaptising-the-vegetable,-produces-a-permanent-change.-When-used-in-the-New-Testament,-this-word-more-often-refers-to-ourunion-and-identification-with-Christ-than-to-our-water-baptism.-e.g.Mark-16:16.-'He-that-believes-and-is-baptised-shall-be-saved'.Christ-is-saying-that-mere-intellectual-assent-is-not-enough.-Theremust-be-a-union-with-him,-a-real-change,-like-the-vegetable-to-thepickle!-Bible-Study-Magazine,-James-Montgomery-Boice,-May-1989.' title="ἐβαπτίζοντο () ">baptized.
καὶ
εὑρών
τινα
Ἰουδαῖον
ὀνόματι
Ἀκύλαν
Ποντικὸν
τῷ
γένει
προσφάτως
ἐληλυθότα
ἀπὸ
τῆς
Ἰταλίας
καὶ
Πρίσκιλλαν
γυναῖκα
αὐτοῦ
διὰ
τὸ
διατεταχέναι
Κλαύδιον
χωρίζεσθαι
πάντας
τοὺς
Ἰουδαίους
ἐκ
τῆς
Ῥώμης
προσῆλθεν
αὐτοῖς
Ὡς
δὲ
κατῆλθον
ἀπὸ
τῆς
Μακεδονίας
ὅ
τε
Σιλᾶς
καὶ
ὁ
Τιμόθεος
συνείχετο
τῷ
πνεύματι
ὁ
Παῦλος
διαμαρτυρόμενος
τοῖς
Ἰουδαίοις
τὸν
Χριστόν
Ἰησοῦν
ἀντιτασσομένων
δὲ
αὐτῶν
καὶ
βλασφημούντων
ἐκτιναξάμενος
τὰ
ἱμάτια
εἶπεν
πρὸς
αὐτούς
Τὸ
αἷμα
ὑμῶν
ἐπὶ
τὴν
κεφαλὴν
ὑμῶν·
καθαρὸς
ἐγώ·
ἀπὸ
τοῦ
νῦν
εἰς
τὰ
ἔθνη
πορεύσομαι
καὶ
μεταβὰς
ἐκεῖθεν
ἦλθεν
εἰς
οἰκίαν
τινὸς
ὀνόματι
Ἰούστου
σεβομένου
τὸν
θεόν
οὗ
ἡ
οἰκία
ἦν
συνομοροῦσα
τῇ
συναγωγῇ
Κρίσπος
δὲ
ὁ
ἀρχισυνάγωγος
ἐπίστευσεν
τῷ
κυρίῳ
σὺν
ὅλῳ
τῷ
οἴκῳ
αὐτοῦ
καὶ
πολλοὶ
τῶν
Κορινθίων
ἀκούοντες
ἐπίστευον
καὶ
ἐβαπτίζοντο
διότι
ἐγώ
εἰμι
μετὰ
σοῦ
καὶ
οὐδεὶς
ἐπιθήσεταί
σοι
τοῦ
κακῶσαί
σε
διότι
λαός
ἐστίν
μοι
πολὺς
ἐν
τῇ
πόλει
ταύτῃ
Γαλλίωνος
δὲ
ἀνθυπατεύοντος
τῆς
Ἀχαΐας
κατεπέστησαν
ὁμοθυμαδὸν
οἱ
Ἰουδαῖοι
τῷ
Παύλῳ
καὶ
ἤγαγον
αὐτὸν
ἐπὶ
τὸ
βῆμα
μέλλοντος
δὲ
τοῦ
Παύλου
ἀνοίγειν
τὸ
στόμα
εἶπεν
ὁ
Γαλλίων
πρὸς
τοὺς
Ἰουδαίους
Εἰ
μὲν
οὖν
ἦν
ἀδίκημά
τι
ἢ
ῥᾳδιούργημα
πονηρόν
ὦ
Ἰουδαῖοι
κατὰ
λόγον
ἂν
ἠνεσχόμην
ὑμῶν·
εἰ
δὲ
ζήτημά
ἐστιν
περὶ
λόγου
καὶ
ὀνομάτων
καὶ
νόμου
τοῦ
καθ'
ὑμᾶς
ὄψεσθε
αὐτοί·
κριτὴς
γὰρ
ἐγὼ
τούτων
οὐ
βούλομαι
εἶναι
ἐπιλαβόμενοι
δὲ
πάντες
οἱ
Ἕλληνες
Σωσθένην
τὸν
ἀρχισυνάγωγον
ἔτυπτον
ἔμπροσθεν
τοῦ
βήματος·
καὶ
οὐδὲν
τούτων
τῷ
Γαλλίωνι
ἔμελεν
Ὁ
δὲ
Παῦλος
ἔτι
προσμείνας
ἡμέρας
ἱκανὰς
τοῖς
ἀδελφοῖς
ἀποταξάμενος
ἐξέπλει
εἰς
τὴν
Συρίαν
καὶ
σὺν
αὐτῷ
Πρίσκιλλα
καὶ
Ἀκύλας
κειράμενος
τὴν
κεφαλήν
ἐν
Κεγχρεαῖς
εἶχεν
γὰρ
εὐχήν
κατήντησεν
δὲ
εἰς
Ἔφεσον
κἀκείνους
κατέλιπεν
αὐτοῦ
αὐτὸς
δὲ
εἰσελθὼν
εἰς
τὴν
συναγωγὴν
διελέχθη
τοῖς
Ἰουδαίοις
ἀλλ'
ἀπετάξατο
αὐτοῖς,
εἰπών
Δεῖ
με
πάντως
τὴν
ἑορτὴν
τὴν
ἐρχομενην
ποιῆσαι
εἰς
Ἰεροσόλυμα,
Πάλιν
δὲ
ἀνακάμψω
πρὸς
ὑμᾶς
τοῦ
θεοῦ
θέλοντος
καὶ
ἀνήχθη
ἀπὸ
τῆς
Ἐφέσου
καὶ
ποιήσας
χρόνον
τινὰ
ἐξῆλθεν
διερχόμενος
καθεξῆς
τὴν
Γαλατικὴν
χώραν
καὶ
Φρυγίαν
ἐπιστηρίζων
πάντας
τοὺς
μαθητάς
Ἰουδαῖος
δέ
τις
Ἀπολλῶς
ὀνόματι
Ἀλεξανδρεὺς
τῷ
γένει
ἀνὴρ
λόγιος
κατήντησεν
εἰς
Ἔφεσον
δυνατὸς
ὢν
ἐν
ταῖς
γραφαῖς
οὗτος
ἦν
κατηχημένος
τὴν
ὁδὸν
τοῦ
κυρίου
καὶ
ζέων
τῷ
πνεύματι
ἐλάλει
καὶ
ἐδίδασκεν
ἀκριβῶς
τὰ
περὶ
τοῦ
Κυρίου,
ἐπιστάμενος
μόνον
τὸ
βάπτισμα
Ἰωάννου·
οὗτός
τε
ἤρξατο
παῤῥησιάζεσθαι
ἐν
τῇ
συναγωγῇ
ἀκούσαντες
δὲ
αὐτοῦ
Ἀκύλας
καὶ
Πρίσκιλλα
προσελάβοντο
αὐτὸν
καὶ
ἀκριβέστερον
αὐτῷ
ἐξέθεντο
τὴν
τοῦ
θεοῦ
ὁδὸν
Page Comments
Sirin - 02-12-22 12:43 PM
Matthew 13:31 ♥
skippercapt - 09-29-21 03:23 AM
I love this website, keep up the good work David
blohis - 12-31-20 08:12 AM
Indeed
jlove92 - 08-31-16 12:43 PM
This is nice!