Mark 7 - Online Bible
Mark 7 (KJV)
they
to-overwhelmNot-to-be-confused-with-911,-bapto.-The-clearest-example-that-showsthe-meaning-of-baptizo-is-a-text-from-the-Greek-poet-and-physicianNicander,-who-lived-about-200-B.C.-It-is-a-recipe-for-making-picklesand-is-helpful-because-it-uses-both-words.-Nicander-says-that-inorder-to-make-a-pickle,-the-vegetable-should-first-be-'dipped'(bapto)-into-boiling-water-and-then-'baptised'-(baptizo)-in-thevinegar-solution.-Both-verbs-concern-the-immersing-of-vegetables-in-asolution.-But-the-first-is-temporary.-The-second,-the-act-ofbaptising-the-vegetable,-produces-a-permanent-change.-When-used-in-the-New-Testament,-this-word-more-often-refers-to-ourunion-and-identification-with-Christ-than-to-our-water-baptism.-e.g.Mark-16:16.-'He-that-believes-and-is-baptised-shall-be-saved'.Christ-is-saying-that-mere-intellectual-assent-is-not-enough.-Theremust-be-a-union-with-him,-a-real-change,-like-the-vegetable-to-thepickle!-Bible-Study-Magazine,-James-Montgomery-Boice,-May-1989.' title="βαπτίσωνται () ">wash,
οἱ
γὰρ
Φαρισαῖοι
καὶ
πάντες
οἱ
Ἰουδαῖοι
ἐὰν
μὴ
πυγμῇ
νίψωνται
τὰς
χεῖρας
οὐκ
ἐσθίουσιν
κρατοῦντες
τὴν
παράδοσιν
τῶν
πρεσβυτέρων
καὶ
ἀπό
ἀγορᾶς
ἐὰν
μὴ
βαπτίσωνται
οὐκ
ἐσθίουσιν
καὶ
ἄλλα
πολλά
ἐστιν
ἃ
παρέλαβον
κρατεῖν
βαπτισμοὺς
ποτηρίων
καὶ
ξεστῶν
καὶ
χαλκίων
καὶ
κλινῶν
ἔπειτα
ἐπερωτῶσιν
αὐτὸν
οἱ
Φαρισαῖοι
καὶ
οἱ
γραμματεῖς,
Διατί
οἱ
μαθηταί
σου
οὐ
περιπατοῦσιν
κατὰ
τὴν
παράδοσιν
τῶν
πρεσβυτέρων
ἀλλὰ
ἀνίπτοις
χερσὶν
ἐσθίουσιν
τὸν
ἄρτον;
ὁ
δὲ
ἀποκριθεὶς
εἶπεν
αὐτοῖς
ὅτι
Καλῶς
προεφήτευσεν
Ἠσαΐας
περὶ
ὑμῶν
τῶν
ὑποκριτῶν
ὡς
γέγραπται
Οὗτος
ὁ
λαὸς
τοῖς
χείλεσίν
με
τιμᾷ
ἡ
δὲ
καρδία
αὐτῶν
πόῤῥω
ἀπέχει
ἀπ'
ἐμοῦ·
ἀφέντες
γὰρ
τὴν
ἐντολὴν
τοῦ
θεοῦ
κρατεῖτε
τὴν
παράδοσιν
τῶν
ἀνθρώπων
βαπτισμοὺς
ξεστῶν
καὶ
ποτηρίων·
καὶ
ἀλλὰ
παρόμοια
τοιαῦτα
πολλὰ
ποιεῖτε
Μωσῆς
γὰρ
εἶπεν
Τίμα
τὸν
πατέρα
σου
καὶ
τὴν
μητέρα
σου
καί
Ὁ
κακολογῶν
πατέρα
ἢ
μητέρα
θανάτῳ
τελευτάτω
οὐδέν
ἐστιν
ἔξωθεν
τοῦ
ἀνθρώπου
εἰσπορευόμενον
εἰς
αὐτὸν
ὃ
δύναται
αὐτόν
κοινῶσαι
ἀλλὰ
τὰ
ἐκπορευόμενά
ἀπ'
αὐτοῦ,
ἐκεῖνά
ἐστιν
τὰ
κοινοῦντα
τὸν
ἄνθρωπον
καὶ
λέγει
αὐτοῖς
Οὕτως
καὶ
ὑμεῖς
ἀσύνετοί
ἐστε
οὐ
νοεῖτε
ὅτι
πᾶν
τὸ
ἔξωθεν
εἰσπορευόμενον
εἰς
τὸν
ἄνθρωπον
οὐ
δύναται
αὐτὸν
κοινῶσαι
ὅτι
οὐκ
εἰσπορεύεται
αὐτοῦ
εἰς
τὴν
καρδίαν
ἀλλ'
εἰς
τὴν
κοιλίαν
καὶ
εἰς
τὸν
ἀφεδρῶνα
ἐκπορεύεται
καθαρίζον
πάντα
τὰ
βρώματα
ἔσωθεν
γὰρ
ἐκ
τῆς
καρδίας
τῶν
ἀνθρώπων
οἱ
διαλογισμοὶ
οἱ
κακοὶ
ἐκπορεύονται
μοιχεῖαι,
πορνεῖαι
φόνοι
καὶ
Ἐκεῖθεν
ἀναστὰς
ἀπῆλθεν
εἰς
τὰ
μεθόρια
Τύρου
καὶ
Σιδῶνος
Καὶ
εἰσελθὼν
εἰς
τὴν
οἰκίαν
οὐδένα
ἤθελεν
γνῶναι
καὶ
οὐκ
ἠδυνήθη
λαθεῖν·
ἀκούσασα
γὰρ
γυνὴ
περὶ
αὐτοῦ
ἡς
εἶχεν
τὸ
θυγάτριον
αὐτῆς
πνεῦμα
ἀκάθαρτον
ἐλθοῦσα
προσέπεσεν
πρὸς
τοὺς
πόδας
αὐτοῦ·
ἦν
δὲ
ἡ
γυνὴ
Ἑλληνίς
Συροφοινίσσα
τῷ
γένει·
καὶ
ἠρώτα
αὐτὸν
ἵνα
τὸ
δαιμόνιον
ἐκβάλλῃ
ἐκ
τῆς
θυγατρὸς
αὐτῆς
ὁ
δὲ
Ἰησοῦς
εἶπεν
αὐτῇ
Ἄφες
πρῶτον
χορτασθῆναι
τὰ
τέκνα
οὐ
γάρ
καλὸν
ἐστιν
λαβεῖν
τὸν
ἄρτον
τῶν
τέκνων
καὶ
βαλεῖν
τοῖς
κυναρίοις
ἡ
δὲ
ἀπεκρίθη
καὶ
λέγει
αὐτῷ
Ναὶ,
Κύριε
καὶ
γὰρ
τὰ
κυνάρια
ὑποκάτω
τῆς
τραπέζης
ἐσθίει
ἀπὸ
τῶν
ψιχίων
τῶν
παιδίων
καὶ
ἀπελθοῦσα
εἰς
τὸν
οἶκον
αὐτῆς
εὗρεν
τὸ
δαιμόνιον
ἐξεληλυθός
καὶ
τὴν
θυγατερα
βεβλημένην
ἐπὶ
τὴς
κλίνης
Καὶ
πάλιν
ἐξελθὼν
ἐκ
τῶν
ὁρίων
Τύρου
Καὶ
Σιδῶνος
ἦλθεν
πρὸς
τὴν
θάλασσαν
τῆς
Γαλιλαίας
ἀνὰ
μέσον
τῶν
ὁρίων
Δεκαπόλεως
καὶ
ἀπολαβόμενος
αὐτὸν
ἀπὸ
τοῦ
ὄχλου
κατ'
ἰδίαν
ἔβαλεν
τοὺς
δακτύλους
αὐτοῦ
εἰς
τὰ
ὦτα
αὐτοῦ
καὶ
πτύσας
ἥψατο
τῆς
γλώσσης
αὐτοῦ
Page Comments
Sirin - 02-12-22 12:43 PM
Matthew 13:31 ♥
skippercapt - 09-29-21 03:23 AM
I love this website, keep up the good work David
blohis - 12-31-20 08:12 AM
Indeed
jlove92 - 08-31-16 12:43 PM
This is nice!